Minden Pindúr számít címen felméréssel egybekötött kampányt folytat a magyar gyerekek önbizalmáról, önbecsüléséről a Cartoon Network.

A kampány alapötletét a csatornán futó, nem régiben újragondolt és január 23-án vadonatúj évaddal jelentkező Pindúr Pandúrok-sorozat három főhőse: Sziporka, Csuporka, Puszedli ihlette. A lányok találékonyak, tettrekészek, bátrak és tele vannak ötlettel, hogyan mentsék meg a világot. Ám ahhoz, hogy egy gyerek értékesnek érezze magát, fontos, hogy a tudatosuljon benne, mi az erőssége, hogy a csak rájuk jellemző dolgok különlegessé teszik őket, ezáltal ők is szebbé-jobbá tehetik a világot.

Az akció egy széles körű felméréssel indult. A Cartoon Network az önbizalom-teszt mellett a gyerekek egy online alkalmazás segítségével saját Pindúr Pandúr avatárt készíthettek, valamint kideríthették milyen ’Pindúr faktorral’ rendelkeznek, azaz egy játékos személyiségteszttel segítségével megtudhatták milyen alap személyiségjegyek jellemzik őket, mik az erősségeik.

A pszichológusok által végzett kutatás során Cartoon Network többek között arra volt kíváncsi, hogy mit jelent a gyermekek számára az önbizalom fogalma, az ő magabiztosságukat mi határozza meg, illetve, hogy a különböző helyzetekben hogyan érzik magukat.

A felmérésből kiderült többek között, hogy az alacsonyabb önbizalmú gyerekek dicséretre, több pénzre, valamint a közösségi média elismerésére vágynak.

(További részletek a Média-Kábel-Műhold 2017. februári számában.)