Kiemelkedő teljesítménnyel zárta a 2016-os üzleti évet a számos innovatív digitális megoldást – szélessávú internet, kábeltévé, vezetékes- és mobiltelefon szolgáltatásokat – kínáló UPC Magyarország.

A UPC Magyarország árbevétele 2016-ban 6,5%-os növekedést mutatott az előző évi eredményekhez viszonyítva. Az utolsó negyedévben is kiemelkedő üzleti teljesítményt nyújtott a cég, ugyanis 2015 utolsó három hónapjával összehasonlítva 11,2%-os árbevétel-növekedést produkált.

Az év végi adatok szerint az előfizetések (szakszóval RGU-k – Revenue Generating Unit) száma meghaladta az 1 millió 923 ezret. 2016 végén a szélessávú internet szolgáltatások száma elérte a 624 800-at, ami az előző évi adatokhoz viszonyítva több mint 36 600 darabos növekedést jelent. Az analóg és a digitális televízió előfizetések száma 14 600-al nőtt, így elérte a 663 300-as számot. A vezetékes telefonra előfizetők száma 572 500 volt, ami összehasonlítva az előző évvel, több mint 37 600 új szolgáltatást jelent. A dinamikusan fejlődő mobilszolgáltatások terén a UPC Mobil előfizetések száma 2016 végére meghaladta a 62 500-at, ami 28 100-zal több, mint egy évvel korábban.

A UPC növelte hálózatának lefedettségét és kapacitását, valamint az innovatív eszközök számát, különös tekintettel a vidéki településekre, összhangban a kormányzat Digitális Magyarországért Fejlesztési Programjával. Az innovatív TV és internet szolgáltatások növelték az előfizetők elégedettségét és segítették a meglévő ügyfelek megtartását, illetve újak megszerzését.

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója így értékelte az eredményeket:

„Világos és ambiciózus üzleti stratégiánknak köszönhetően mind az előfizetések száma, mind az árbevétel tekintetében erős növekedést értünk el a 2016-os évben. A legutóbbi üzleti mutatók és ügyfél-elégedettségi kutatások is azt bizonyítják, hogy a felhasználói élmény javításába és a hálózati fejlesztésekre fordított erőfeszítéseink eredményesek voltak. Éppen ezért a jövőben is további beruházások révén fejlesztjük hálózatunk minőségét és lefedettségét, valamint újabb innovatív megoldásokat vezetünk be annak érdekében, hogy ügyfeleink még jobban kihasználhassák a szupergyors hálózatunk nyújtotta lehetőségeket.”