Megtévesztő és hiányos SMS-ek miatt a Telenorra 15 millió, jogsértő összehasonlító reklámok miatt a Telekomra 35 millió forint bírságot szabott ki a GVH. Ezek mellett a Versenyhivatal megtiltotta a Magyar RTL Televízió Zrt. és a Central Digitális Média Kft. közötti összefonódást.

A Gazdasági Versenyhivatal a Telenor Magyarország Zrt. 2015 novemberében bevezetett kiegészítő mobilinternetes adatjegyeinek és adatcsomagjainak igénybevételéről szóló tájékoztatásait vizsgálta, amelyeket a cég SMS-ben és a Felfedező Magazinban tett közzé. A GVH megállapította, hogy a Telenor tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, mert megtévesztő tájékoztatást nyújtott a kiegészítő adatcsomagok felhasználási idejéről, azok ugyanis a szöveges üzenetekben használt „havi” szó ellenére nem egy hónapig, hanem csak az ügyfél számlázási ciklusának végéig álltak a fogyasztó rendelkezésére. Emellett elhallgatta számlás előfizetői elől, hogy az adatcsomag az ügyfél számlázási ciklusának végéig használható fel; elhallgatta MyChat-et használó kártyás előfizetői elől, hogy az SMS tárgyát képező adatjegy megrendelése nem egyszeri, azaz eseti jellegű, hanem megújuló, így annak visszamondásáig szól.

A Magyar Telekom reklámjait azért ítélte jogsértőnek a GVH, mert azokban a társaság nem tárgyilagosan hasonlította össze saját és versenytársai 4G mobilinternet-hálózatát. A 2015 júliusa és augusztusa közötti, „A Telekom 4G mobilinternetet választják a legtöbben. Bízd rá magad!” szlogenű kampány üzenete az volt, hogy a Telekom 4G mobilinternetet többen használják, mint a Telenor vagy a Vodafone 4G mobilinternet-szolgáltatását. A GVH szerint viszont ezekben az összehasonlító reklámokban nem teljesült az ellenőrizhetőség követelménye, így nem lehet tárgyilagos. A Versenyhivatal egyúttal megszüntetett két, szintén a Telekommal szemben indított eljárást, amelyekben a Telekom 2015 októbere és novembere közötti „4G Tesztelték, bizonyított” szlogenű kampányának, valamint a 2015 decemberében zajlott „Ha számít a gyorsaság” szlogenű kampányának tájékoztatásait vizsgálta.

A Magyar RTL Televízió Zrt. 2016. október 15-én nyújtotta be arra irányuló kérelmét, hogy a 30%-os üzletrészt, valamint irányítást biztosító jogokat szerezhessen az online tartalomszolgáltatási és hirdetési piacon jelenlévő Central Digitális Média Kft.-ben.

Az NMHH Médiatanácsa korábban megtagadta a szakhatósági hozzájárulást, ami a médiatörvény vonatkozó szabályai szerint köti a GVH-t, erre tekintettel a Versenyhivatal megtiltotta a tranzakciót.