Rossiter2 SPTA gyorsuló piaci fragmentáció miatt egyértelműen azt látjuk, ha növekedni akarunk, akkor több lábon kell állnunk, igaz ez a csatornák száma, az egyedi saját gyártású tartalmak, valamint a platformok esetében is – jelentette ki John Rossiter, az SPT Networks CE ügyvezetője.

„Regionálisan megfigyelhető piaci trend a saját gyártású műsorok egyre erőteljesebb térnyerése. A folyamat Lengyelországban már 2-3 évvel ezelőtt megkezdődött, majd megérkezett hozzánk is, és egy év alatt gyakorlatilag megduplázódott a hazai saját gyártású produkciók száma. Egyértelműen azt látjuk, hogy a tartalomfejlesztésnek ez a típusa rendkívül hatékony eszközt jelent a csatornák piaci megkülönböztetésére. Ennek megfelelően számos saját produkciót tűzünk műsorra tavasszal, ami egyébként az egész évünkre jellemző lesz. Áprilisban új reality érkezik a VIASAT3-ra, amiben a tőlünk megszokott módon, ismét egy kicsit tovább feszegetjük a határokat, így az új formátum tökéletesen illeszkedik a csatornát meghatározó saját gyártású tartalmak sorába.” (John Rossiter, ügyvezető igazgató, Sony Picture Television Networks CE)

(Az AXN és VIASAT csatornákat működtető médiavállalat vezetőjével készített interjú a Média-Kábel-Műhold 2017. áprilisi számában jelenik meg.)