Flip néven új vezetékes ajánlatot kínáló márkát indított útjára május közepén a Telekom. A társaság megszokott magenta színeit és logóját mellőző, teljesen új arculattal jelentkező Flip az egyszerű, de jó színvonalú alapszolgáltatást kereső, a többlet és kényelmi szolgáltatásokat nem igénylő ügyfeleknek szól.

A Flip 3 összesen 130 digitális tévécsatornát, 100 Mbit/s-os letöltési sebességet, WiFi routert, valamint vezetékes telefont nyújt a flipes számok közötti ingyenes beszélgetési lehetőséggel, rendkívül kedvező áron, és mindezt hűségidő nélkül, kötöttségektől mentesen. Az új szolgáltatás – figyelembe véve a szükséges műszaki feltételeket, például a sávszélességet – induláskor több mint félmillió háztartásban válik elérhetővé, az ország számos pontján.

„A magyar távközlési piac egy új, érettebb szakaszába lépett, egyre több és határozottabb ügyféligény van egyszerre jelen a piacon. Azt látjuk, hogy van egy olyan ügyfélkör, amely kifejezetten az alapszolgáltatásokat keresi. Őket egy új, az egyszerűséget és a kötöttségmentes szabadságot képviselő márkával hatékonyabban és pontosabban tudjuk megszólítani. Ezt felismerve indítjuk el új márkánkat, a Flipet” – fogalmazott Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója a Flipet bemutató eseményen.

A Flippel egy teljesen új, dedikált csapat jött létre saját ügyfélkapcsolati és értékesítési csatornákkal, amely kizárólag a Flip leendő ügyfeleit hivatott kiszolgálni, ugyanakkor a Flip műszaki hátterét a Magyar Telekom adja.