Erős első negyedévet zárt a UPC Magyarország, az előfizetések száma az előző év azonos időszakához képest 104 ezerrel növekedett, és így meghaladta az 1 945 000-t. Az előző évhez viszonyított teljes árbevétel-növekedés pedig kimagasló, 11%-os emelkedést mutat, a hálózatfejlesztési aktivitásoknak, a mobil- és üzleti szegmensnek és a magas hozzáadott értéket képviselő, innovatív szolgáltatásoknak köszönhetően.

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és Románia vezérigazgatója az eredményekről így nyilatkozott:

„Kitartóan dolgozunk azon, hogy mind lakossági, mind üzleti ügyfeleink számára nagysebességű hálózati hozzáférést, innovatív, nagy hozzáadott értékű megoldásokat és kimagasló színvonalú kiszolgálást nyújtsunk. Első negyedéves eredményeink bizonyítják, hogy munkánk meghozta gyümölcsét. Tovább folytatjuk hálózatunk bővítését annak érdekében, hogy országszerte egyre többen élhessék át a UPC-élményt.”

Az előfizetések (RGU-k) számának növekedésével március 31-ig összesen 632 840 szélessávú internet előfizetést regisztráltak, amely 35 590-nel haladja meg az egy évvel korábbi értéket. Az analóg és digitális televízió előfizetések száma pedig 11 380-nal emelkedett ugyanebben az időszakban, így összesen több mint 663 900 televíziós előfizetést nyújt országszerte a UPC.

A vezetékes telefon előfizetőnek száma egy év alatt több mint 31 700-zal gyarapodott, így az első negyedév végére elérte az 581 100-at. A UPC által nyújtott mobil szolgáltatások előfizetői tábora 67 ezresre bővült, ami 25 740-nel több, mint a 2016 március végi létszám.