1000x100 piacvezeto statikus v2

A Sony Pictures Television Networks CE újrapozícionálja az AXN White és az AXN Black csatornákat. Régiónkban elsőként Magyarországon debütál az októberen induló Sony Max és a Sony Movie Channel.

A portfólió-fejlesztés a vállalat hosszú távú beruházási stratégiájának része a magyar piacon, amely a friss márkák bevezetésén kívül, a meglévő AXN, VIASAT3 és VIASAT6 csatornák megerősítését is jelenti. Az AXN White helyébe lépő Sony Max a fiatalos női közönséget szólítja meg, különleges reality blokkokkal, gasztroműsorokkal, csajos sitcom-okkal és romantikus vígjátékokkal, sőt saját gyártású műsort is kap majd a csatorna egyéb exkluzív tartalmai mellett.

AXN Black-et áltó Sony Movie Channel a modern remekműveken, a legújabb klasszikusokon, illetve kultikus történeteken keresztül hozza el az igazi moziélményt nézőinek, kiegészítve ezt a népszerű filmek minőségi sorozat-feldolgozásaival. A világ egyik legnagyobb mozigyártójának tévécsatornája kicsit férfiasabb tartalmakat kínál, gondosan összeválogatott különleges tematikák mentén, hogy a különböző stílusok rajongói is megtalálják kedvenceiket.

„A magyar piac a fejlődés egy új szakaszába lépett, ezért már nem elegendő csupán az újabb és újabb sikeres saját gyártású produkciók készítése, valamint a vezető nemzetközi sorozatok műsorra tűzése, hanem portfólió szinten is lépnünk kellett. A Sony Max és a Sony Movie Channel egyedi, meghatározó pozícionálásuknak köszönhetően eddig kiaknázatlan nézői csoportokat szólítanak meg, kevésbé mainstream, azonban pont ezért rendkívül izgalmas és jelentős arányban exkluzív tartalmaikkal. A Sony család részeként eljött az idő, hogy újragondoljuk eddigi startégiánkat és a magyar piacra is elhozzuk ezeket a márkákat, annak érdekében, hogy biztosítani tudjuk portfóliónk növekedését.” – nyilatkozta John Rossiter, a SPTN CE ügyvezető igazgatója a fejlesztéssel kapcsolatban.