1000x100 piacvezeto statikus v2

Kiemelkedő, 11,4%-os árbevétel növekedést ért el 2017 második negyedévében a UPC Magyarország. Az ügyfél-elégedettség növelését szolgáló befektetéseknek, az erőteljes hálózati fejlesztéseknek, valamint a jól teljesítő mobil és üzleti szolgáltatásoknak köszönhetően az előfizetések összesített száma – valamennyi vezetékes és mobil szolgáltatást is beleértve - elérte az 1 millió 989 ezret, ami 6,7%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

A meggyőző teljesítmény mögött az új, illetve a felvásárlások által bővített körzetekben történő dinamikus hálózatfejlesztési aktivitások állnak. A UPC folytatta a korszerű RFoG technológiára építő hálózatfejlesztési tevékenységét a monori régióban: itt az első fázis lezárásával összesen mintegy 13 000 háztartásban, míg a NET TV ügyfeleinek átvételével további többezer háztartásban tette elérhetővé innovatív szolgáltatásait. 2017 júniusára országszerte több mint 1 748 000 háztartásban elérhetőek a UPC szolgáltatásai, a lakossági és üzleti ügyfelek száma pedig megközelíti a 836 ezret, amely 11 ezres növekedést jelent egy év alatt.

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és Románia vezérigazgatója így értékelte az eredményeket: „Folyamatosan és elkötelezetten dolgozunk azért, hogy napról napra többen élvezhessék vállalatunk szolgáltatásait Magyarországon. Ezek a befektetések nem csupán jelenlétünket erősítik, de óriási hatást gyakorolnak ügyfeleink és az ország gazdasági fejlődésére és jólétére egyaránt. A UPC világos növekedési stratégiával rendelkezik a magyar piacon. Továbbra is bővítjük újgenerációs hálózatainkat, és az ügyfelek igényei előtt járó szolgáltatásokkal értéket teremtünk. Minden erőforrásunkat annak szolgálatába állítjuk, hogy integrált szolgáltatóként megerősítsük piaci pozíciónkat.”