1000x100 piacvezeto statikus v2

Közvetlenül október 3-ai indulásuktól elérhetővé válnak az Invitel ügyfelei számára a Sony Max és a Sony Movie Channel csatornák. A Sony Pictures Television Networks CE és az Invitel megállapodásának köszönhetően a régióban elsőként hazánkban debütáló Sony csatornák bekerülnek a távközlési szolgáltató IPTV és Digitális Kábel Családi csomagjába is.

2017 októberében a világ egyik legnagyobb szórakoztató márkája és tartalomgyártója újrapozícionálja csatornáit, és a régióban elsőként elhozza a Sony csatornamárkákat a magyar nézőknek. A fiatalos női célcsoport igényeit kielégítő Sony Max és a filmes tartalmakat kínáló Sony Movie Channel elindítása a Sony Pictures Television Networks CE hosszú távú beruházási stratégiájának része a régióban, amely a friss márkák bevezetésén kívül, a meglévő AXN, VIASAT3 és VIASAT6 csatornák megerősítését is jelenti.

A médiavállalat öt csatornája prémium vásárolt tartalmakkal és számos saját gyártású műsorral készül az idei évben is. Jönnek a Feleségek luxuskivitelben, az Észbontók, az Ide Süss! – Az ország nagy cukrászversenye, a Stíluspárbaj és számos sikersorozat.

John Rossiter ügyvezető igazgató egy szakmai tájékoztatón ismertette a vállalat hazai portfolió-fejlesztési stratégiáját. Kiemelve a saját gyártású műsorok jelentőségét, és hangsúlyozta, hogy a fragmentáció miatt mennyire fontos a csatornák megfelelő pozicionálása.

„A magyar piac a fejlődés egy új szakaszába lépett, ezért már nem elegendő csupán az újabb és újabb sikeres saját gyártású produkciók készítése, valamint a vezető nemzetközi sorozatok műsorra tűzése, hanem portfólió szinten is lépnünk kellett. A világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari vállalatának csatornamárkái, a Sony Max és a Sony Movie Channel egyedi, meghatározó pozícionálásuknak köszönhetően eddig kiaknázatlan nézői csoportokat szólítanak meg rendkívül izgalmas és jelentős arányban exkluzív tartalmaikkal” – mondta John Rossiter.