Új arculata és szlogenje van szeptembertől a UPC-nek. Az „Élmény minden pillanat” kifejezi a UPC elkötelezettségét az iránt, hogy az ügyfelek a lehető legjobban érezzék magukat otthonukban. Ennek jegyében újul meg a termékkínálat és a szolgáltatásélmény minden kapcsolódási ponton. A márkafrissítés első lépéseként jelentek meg a legújabb technológiai megoldásokon alapuló HAPPY HOME ajánlatok.

„A mostani változások csupán az első lépések az általunk kitűzött cél felé vezető úton. Olyan eszközök, amelyek segítségünkre vannak abban, hogy tovább fejlődjünk, és ügyfeleink különböző igényeire a lehető legjobb megoldásokat nyújtsuk minden kapcsolódási ponton, az üzletektől kezdve a weboldalon és a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, egészen az otthonukba kiérkező szerelőkig. Ebben a szellemiségben alkottuk meg legújabb HAPPY HOME ajánlatainkat is, amelyekkel szupergyors internetélményt és kiváló WiFi lefedettséget biztosítunk a lakás minden szegletében” – mondta el Robert Redeleanu, a UPC Magyarország vezérigazgatója.

A HAPPY HOME ajánlatokat valós ügyféligényekből kiindulva állította össze a UPC. A csomagok 120, 240 és 500 megabites letöltési sebességet és a televíziós tartalmak széles választékát tartalmazzák, amelyek mellett az ingyenesen elérhető Horizon Go és Műsorvisszanéző funkciók biztosítják a szórakozás határtalanságát térben és időben. Újdonság, hogy a bivalyerős jelet adó WiFi eszköz, a Connect Box mostantól alapból jár az új internet előfizetések mellé, valamint, hogy az új ügyfelek esetében a legalacsonyabb belépő sebességet 120 megabitre emelte a UPC.

(A szolgáltatók csomagképzési elveiről és gyakorlatról részletes összeállítás jelenik meg a Média-Kábel-Műhold 2017. októberi számában.)