1000x100 piacvezeto statikus v2

A vezető tévécsatornák a szezonhoz igazodva megújult műsorstruktúrával, premierekkel és saját produkciókkal jelentkeznek az őszi-téli hónapok során.

Húsz éve, 1997 októberében kezdte meg sugárzását az RTL Klub. A csatorna erre az alkalomra időzítette az új arculat bevezetését.
Október 16-tól új műsorrend szerint jelentkezik a TV2. Az őszi szezonban számos újdonságot tartogat a nézők számára.
Október 3-án országos lefedettséggel indult el a Sony Max és a Sony Movie Channel. Az AXN Black és az AXN White újrapozícionálását követően az új Sony csatornamárkák régiónkban elsőként Magyarországon debütálnak.
Megújítja és bővíti portfólióját a Viacom is. Október 3-ától elindult a Comedy Central Family, és az ikonikus MTV márka alatt megújult a zenetévés kínálat.
Személyes történeteken keresztül mutat be drámai tabutémákat a Spektrum új, saját gyártású sorozata, a „Tabukról tabuk nélkül”.
Jelentősen nő a Romance TV lefedettsége Magyarországon és Romániában, miután novembertől elérhető lesz a UPC Direct és a Focus Sat kínálatában.

(Részletes összeállításunk a Média-Kábel-Műhold 2017. novemberi számában olvasható.)