Ambiciózus növekedési és akvizíciós terveket sző az Invitech Solutions, ezért szervezeti struktúrájában és az ügyfelek kiszolgálásában is komoly fejlesztéseket kezdeményezett a vállalat.

Az elmúlt időszakban két jelentős változtatást hajtott végre működésében az Invitech. Egységes értékesítési és ügyfél-kiszolgálási szervezetet hozott létre, amely magában foglalja mind a nagyvállalati és kormányzati szektort, mind pedig a korábbi középvállalati szegmenst. A másik változás, hogy a szolgáltatások fejlesztését és piacra vitelét támogató kompetenciákat egy szervezeti egységbe integrálta a társaság.

Az üzleti ügyfelekkel fenntartott közvetlen kapcsolatot a továbbiakban egységes szervezetként összehangoló Vállalati és Kormányzati Igazgatóság vezetője Marton László, aki eddig a nagyvállalati és kormányzati szegmenst vezette. Ez a szerepköre egészül most ki a teljes üzleti ügyfélkör kiszolgálásának irányításával. Az integrált szervezet kialakításának fő célja, hogy az Invitech Solutions az egyre specializáltabb és összetettebb IT-megoldásokat egységes elvek mentén nyújtsa valamennyi üzleti ügyfele részére.

A sikeres piaci szereplés szempontjából meghatározó további területeket is megerősítette, és egy szervezetbe integrálta az Invitech. Az így létrejött Stratégiai és Marketing Igazgatóság biztosítja a stratégiai tervezés, az üzletfejlesztés, a kontrolling, az üzleti intelligencia, a termékmenedzsment, valamint a marketing feladatok kereteit. A területet a társasághoz 2016 elején érkezett Horváth Balázs vezeti.