sp610 boy1000x100 hungarian 

Iparági összehasonlításban is kiemelkedő, közel 10 százalékos árbevétel-növekedést ért el a UPC Magyarország 2017-ben, miközben az előfizetések száma és a hálózat is bővül.

A kiemelkedő, 9,7%-os árbevétel-növekedés motorja elsősorban a mobil- és az üzleti szolgáltatások, valamint a hálózatfejlesztések dinamikus növekedése volt. 17,6 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően nagy lendülettel folytatódott a hálózat további kiépítése is, így 2017 végén már országszerte már 1,8 millió háztartásban, az ország 347 településén élvezhették az ügyfelek a UPC szupergyors, szélessávú hálózatának előnyeit.

A 2017. december 31-i adatok szerint az előfizetések száma meghaladta az 2 millió 64 ezret, ez 141 ezres bővülést jelent egy év alatt. A szolgáltatási portfólió minden területén (szélessávú internet, televízió, vezetékes telefon, UPC Mobil) nőtt ez előfizetések száma. A lakossági és üzleti ügyfelek száma 2017 végén már 850 ezer felett járt, ami több mint 27 ezres növekedés a 2016-os záró adathoz képest.

A monori körzetben a tervezett ütemezés szerint, még 2017 első negyedévében sikerült befejezni a 2016-ban elkezdett hálózatkorszerűsítés első szakaszát. Júniusban a hazai szolgáltatók közül elsőként a UPC-nél vehették igénybe az előfizetők a Digitális Jólét Internet Alapcsomagot. Szeptemberben az új arculattal együtt megérkeztek a HAPPY HOME ajánlatok, amelyek segítségével az ügyfelek még felszabadultabban élvezhetik a szélessávú kapcsolat előnyeit. Októberben pedig több mint 120 ezer ügyfél örülhetett annak az ingyenes sávszélesség-emelésnek, amelynek köszönhetően másodpercenként 120 megabitre gyorsította fel a UPC a minimális letöltési sebességet.

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója elmondta:

„A UPC Magyarország összes munkatársával együtt nagyon büszke vagyok 2017-es üzleti eredményeinkre. Új HAPPY HOME ajánlataink bevezetésével még jobban meg tudunk felelni előfizetőink elvárásainak. A Connect Box és a Horizon Box pozitív fogadtatása arra ösztönöz minket, hogy a lehető legtöbb otthonba juttassuk el modern megoldásainkat. Innovációra, hálózatépítésre és márkamegújításra fordított befektetéseink kiváló alapot teremtenek fejlődésünkhöz az elkövetkező években.”