Az elmúlt öt év legjobb első negyedéves eredményét érte el a UPC Magyarország 2018 első negyedévében.

Az év első három hónapjának eredményei az előfizetések számában bekövetkezett erőteljes, 7,6%-os növekedésnek, valamint az üzleti szolgáltatások és a mobil terület dinamikus teljesítményének is köszönhetők.

Az új előfizetések száma – beleértve az összes vezetékes és mobil szolgáltatást – több mint 148 160-nal növekedett 2017 azonos időszakához képest, túllépve a 2 093 200-at. A nagysebességű internet-szolgáltatások mennyisége 40 510-zel emelkedett egy év alatt és összesen 673 360 volt 2018 március 31-én. A kábeltévé előfizetések száma szintén dinamikus, több mint 21 300-as növekedést mutatott 2017 márciusához viszonyítva, és a negyedév végére elérte a 685 280-at. A telefon előfizetések gyarapodása is kiemelkedő, hiszen amíg 2018 első negyedévében összesen 640 690 vezetékes telefon előfizetés működött a UPC-nél – éppen 59 550-nel több, mint egy évvel korábban – addig 26 800-as éves szintű emelkedéssel 2018. március 31-én összesen 93 880 volt a mobil előfizetések száma.

2018 márciusának végén a UPC szolgáltatásai országszerte összesen 1 796 860 háztartás számára voltak elérhetőek. A szolgáltatásokat közel 855 270 lakossági és üzleti ügyfél vette igénybe – közülük 4 635-en az első negyedév során csatlakoztak a UPC hálózatához.

A folyamatos beruházások egyik legfontosabb állomásaként a monori körzet fejlesztésének új szakaszát kezdte meg a UPC, amelynek keretében további 21 ezer háztartás számára teszi elérhetővé a korszerű szélessávú hálózatot. Mindebből összesen 14 ezer háztartás esetében a kormányzat Szupergyors Internet Programjának támogatásával is kiegészíti saját hálózatfejlesztési erőforrásait a UPC.

(További részletek a Média-Kábel-Műhold 2018. júniusi számában.)