sp610 boy1000x100 hungarian 

Az összes üzletág erős teljesítményének eredményeként 6,1%-os árbevétel-növekedésről, emellett pedig emelkedő előfizetés- és ügyfélszámról számolhat be a UPC Magyarország 2018 második negyedévében. A kiváló üzleti eredményeket a továbbfejlesztett ajánlatok és a kibővített készülék portfólió sikere, illetve az üzleti- és a mobil üzletágak kimagasló teljesítménye alapozták meg.

Az országszerte, de különösen a monori régióban folytatott dinamikus hálózatfejlesztéseknek köszönhetően egyre több ügyfél számára érhetők el a UPC szupergyors hálózatán nyújtott innovatív szolgáltatások.

2018 második negyedévében az előfizetések száma meghaladta a 2 119 600-at, a lakossági és üzleti előfizetők száma 23 600-zal növekedett 2017 második negyedévéhez képest, és meghaladta a 859 400-at. Az előző éves adatokhoz viszonyítva a nagysebességű internet előfizetések száma 35 100-zal növekedett, és így elérte a 680 300-at, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 687 700-ra bővült, ami 14 600-zal több, mint az előző év azonos időszakában. A mobil előfizetések száma meghaladta a 99 000-et, ami 24 300-as növekedést jelent 2017 második negyedéve óta. A UPC hálózata országszerte már 1 807 300 háztartásban érhető el, ami 58 800-zal több, mint egy évvel korábban.

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója így értékelte az eredményeket:

„2018 második negyedévében folytattuk azokat a beruházásokat, amelyek segítségével tovább fejlesztettük szupergyors szélessávú hálózatunkat és korszerű szolgáltatásainkat. Bevezettük új, rugalmas mobil díjcsomagjainkat, és megújítottuk készülék-kínálatunkat. Ezekkel a lépésekkel további értéket teremtünk lakossági és üzleti ügyfeleink számára, amely hozzájárul a UPC Magyarország versenyképességének növekedéséhez.”