Space boy1000x100 hungarian

Egyre többen választják a YouTube-ot a tévé helyett

 A YouTube-ot még néhány évvel ezelőtt is elsősorban az Y- és a Z-generációval összefüggésben emlegettük, azonban ma már az idősebb generációk is egyre nagyobb érdeklődéssel fordulnak a népszerű videómegosztó csatorna felé. Milyen tartalom-előállítókat és tartalmakat keresnek az érettebb generációk tagjai? Hogyan befolyásolja mindez a televíziózási szokásokat? Az alábbi írás ezekre a kérdésekre keresi a választ.

A Google új reklámtorta-szeletelője

youtube TV MKMMájus hónap szenzációja volt az amerikai Bloomberg című lap és hírügynökség által világgá kürtölt exkluzív hír, miszerint a Google tulajdonában lévő You Tube – a világ legnagyobb videó-megosztó platformja – munkatársai és vezető mérnökei gőzerővel dolgoznak a You Tube Unplugged néven jövőre elindítandó fizetős szolgáltatáson, amellyel több amerikai kábeltévés csatorna kínálatát streamelik az internetezőknek. Csakhogy itt óriási félreértésről van szó.

Cammogó léptekben

Bár a hagyományos tévénézésnek ma még csak töredékét teszi ki a műsorok, filmek utólagos megtekintése, az időeltolásos tévézés szerepe ha lassan is, de növekedik – derül ki a Gemius piaci elemzéséből.

ahol a nézők veszik át az irányítást

Hat olyan trendet emel ki az EY legújabb felmérése a jövő televíziózásáról, amelyekre minél gyorsabban fel kell készülniük a médiapiac szereplőinek.

A mítoszok közül egy biztos: a 4K felbontású televíziók hihetetlenül élethű képet adnak, az élményt össze sem lehet hasonlítani a korábbi full HD minőséggel. Azt azonban, hogy mit is jelent a 4K felbontás és milyen technikai paraméterekre kell figyelni a vásárlás során, jó néhány tévhit övezi. Ezeknek járunk most utána, az LG segítségével.

Ha egyetlen szóval kellene jellemezni a hazai televíziós piacot, csakis ez lehetne a nyerő: digitalizáció. Tíz év alatt kilencszeresére nőtt digitálisan tévéző háztartások aránya. A Nielsen Közönségmérés legfrissebb Alapozó Felmérése számos már érdekességre is rávilágít.