Ígéretes jel a tematikus és egyéb - nem közvetlen sugárzású - tévécsatornák számára, hogy az egyébként évek óta zsugorodó reklámpiacon ők egyre növekvő bevételt könyvelhetnek el. Még ha összegszerűen ez egyelőre nem is túl jelentős (2010-ben 14 milliárd forint), az arányok változását tekintve a tendencia egyértelmű: a hirdetők körében egyre népszerűbbek a kábelcsatornák.

TóthÉM 1Naponta több ezer érdeklődő - olykor dühös - ember keresi fel személyesen vagy telefonon az ügyfélszolgálatokat. Ügyeik, problémáik - olykor kifakadásaik - kezelése komoly megpróbáltatás elé állítja az ilyen munkahelyen dolgozókat. A stresszhatás itt jóval fokozottabban jelentkezik, mint általában másutt. Hogyan kezelik ezt az ügyfélszolgálati munkatársak? - ezt igyekezett felmérni a Humán Erőforrás Alapítvány és szakmai partnere, az MCS Management & Controlling-Service Vezetési Tanácsadó Kft. kutatása. Az eredményről Tóth Éva Mária, az alapítvány kuratóriumának elnöke számol be olvasóinknak.