Tévézési szokásainkról – többek közt az AGB Nielsen jóvoltából – meglehetősen sokat tudunk már. A számítógép lépernyője előtt ugyan még nem töltünk el naponta közel öt órát, de azért ez az időtartam is növekszik, és lassan az internet (mint a kábeloperátorok No.2 szolgáltatása) is mindennapi életünk részévé válik.

Az idei év mindenképpen a meglévő tartalmak kezeléséről — angolul: social curation — fog szólni a közösségi alkalmazásoknál.

Számos tüntetés és hackertámadás követte az ACTA (Anti-Counterfeiting Trade Agreement) aláírását, amelytől sok civil szervezet és magánfelhasználó is tart. A szellemi tulajdon védelmében született nemzetközi megállapodásról meglehetősen ellentmondó hírek jelentek meg: míg a sajtó a lehetséges veszélyekre figyelmeztet, addig a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület szerint alapvetően félreértelmezik az egyezményt.

„Kábeltévé” a weben (II. rész)

A You Tube TV-nél a tulajdonos Google abbahagyta a videó-megosztó 2005-ös létrehozása óta többszöri kisebb kozmetikázáson átesett eredeti modelljének a fenntartását, és elindult az online televíziózás útján.

 2016-ra az okostelefonok, noteszgépek és egyéb hordozható eszközök adják majd a világ teljes mobil adatforgalmának körülbelül 90 százalékát.

Felnőtt fejjel, gyerekszemmel: A gyermekek tudatos médiafogyasztásának fejlesztését segíti a Tévézz okosan! kampány új internetes oldala, a www.tevezzokosan.hu