Csomagok, megbecsülés, hűség

A hazai kábeltelevíziós szolgáltatók már pusztán méreteik alapján is gyakran eltérő üzletpolitikát folytatnak, és szolgáltatásaikat is egymástól igencsak eltérő stratégiák alapján nyújtják. Mégis, amikor az ügyfélszolgálatról esik szó, gyakorlatilag rögtön „közös nyelven” szólalnak meg.

Cégmérettől függetlenül mindannyian egyetértenek abban, hogy egy olyan vásárló-központú ügyfélszolgálati galaxist kell alkossanak, amelynek bolygói az ügyfelek körül forognak. Ez derül ki alábbi összeállításunkból is, amelyben a cégek hűségszerződéses ajánlatairól, a régi és új ügyfelek megbecsüléséről, valamint a különböző szolgáltatások „csomagolástechnikája” felől érdeklődtünk. A válaszok többségéből megismerhetjük az adott vállalatok ügyfélszolgálati filozófiáját is.

A beszélgetés résztvevői:

Carra Anita, az UPC Magyarország vezérigazgató-helyettese
Tarczi Csaba, Celldömölki Kábeltelevízió Kft. igazgatója
Takács László, a Vidanet Zrt. értékesítési és marketingigazgatója
Magyar Telekom

Békés Sándor

(A teljes cikk a Média-Kábel-Műhold 2016. szeptemberi számában olvasható.)