Space boy1000x100 hungarian

A Média-Kábel-Műhold decemberi számában ismét olvasható egy összeállítás, amelyben a médiapiac 35 meghatározó szereplője értékeli az idei évet, mondja el, hogy mit vár 2017-től.

Íme, egy kis ízelítő, ezúttal a médiaszolgáltatók képviselőitől.

Továbbra is erős a hazai tartalmak iránti igény. Úgy látjuk, hogy a jól előkészített és célzott tartalmak továbbra is széles közönséget érnek el, és állandó bázist is tudnak vonzani. (Vidus Gabriella vezérigazgató, RTL Magyarország)

A TV2 Csoportnak meg kell kapnia azt a jogos piaci részesedést, ami tükrözi a nézők felé közvetített tartalom vonzerejének értékét. 2018-ban az a fő célunk, hogy megerősítsük és továbbfejlesszük pozíciónkat, és növekedjünk digitális területen is. (Dirk Gerkens vezérigazgató, TV2 Csoport)

Ezen a töredezett piacon hosszabb távon csak a minőségi tartalmakkal, átgondolt terjesztői stratégiával és okos marketinggel felépített, karakteres márkákból álló, változatos portfóliók lehetnek igazán sikeresek. (Harsányi Gábor, a Viacom magyarországi country managere)

Nagyon kemény harc folyik a nézők figyelméért. Jelenleg a médiavállalatok egyik legfontosabb feladata, hogy megtalálják a kiaknázatlan nézői szegmenseket és igényeket. (John Rossiter a Sony Pictures Television Networks közép-európai régiójának ügyvezető igazgatója)

A lehetőséget változatlanul a tartalmaink mellett a portfóliónk sokféleségében látom: képesek vagyunk nagyon különböző nézői igényeket kielégíteni, kiszolgálni az ízlésüket, érdeklődésüket. (Hajós Balázs terjesztésért felelős alelnök, AMC Networks International – Central and Northern Europe)

A globális médiapiac állandó mozgásban van, és egyre inkább a nagy szereplők uralkodnak, így minden eddiginél fontosabb a gyors reagálás, a megfelelő piacismeret, a differenciált kínálat, a gyümölcsöző kapcsolatok és az innovatív gondolkodás. (Horváth Tamás country manager, a Viasat World Ltd. kereskedelmi igazgatója)

Év végére kismértékben lassult a piac bővülése, ám még így is a pozitív tartományban marad a piaci változás, és ehhez hasonló trendet várunk jövőre, azaz mindenképpen bővülő televíziós reklámpiaccal számolunk 2018-ban. (Lukács Csaba ügyvezető igazgató, Atmedia)

A verseny erősödik, miközben a minőség felértékelődik. Ki kell tűnni a reklámzajból. A televíziós tartalmak iránti igény továbbra sem csökken, miközben a digitális fogyasztás emelkedik. (Dudás Gergely, az M-RTL Zrt. kereskedelmi igazgatója, az R-time ügyvezető igazgatója)

További vélemények is olvashatók az állami és szövetségi oldal, illetve a műsorterjesztők képviselőitől honlapunkon.

(A teljes összeállítás a Média-Kábel-Műhold 2017. decemberi számában olvasható.)