A 2015-ös esztendőről és a jövő kilátásairól fejtette ki véleményét harminc médiapiaci szakember a Média-Kábel-Műhold legutóbbi számában. Megszólalnak többek között a kábelszolgáltatók képviselői is.

Huszonöt éves a Tarr. Kft.

Tarr1Nem sokan születhettek olyan családba a kábelszakma képviselői közül, amelyben nem csak az édesapa, hanem az édesanya is rádió- tévéműszerész végzettséggel rendelkezett. Tarr János 10 éves korától tanúja lehetett a családi vállalkozás létrehozásának, és már diákként bekapcsolódott a cég szakmai tevékenységébe. Nem volt felkészülve a vezetés átvételére, de nem volt kérdés számára, hogy édesapja tragikus halála után folytatnia kell a munkát. A verseny erősödésére a kábelszolgáltató folyamatos fejlesztésekkel és kisebb-nagyobb akvizíciókkal válaszolt, és ezt a stratégiát követi a jövőben is.

Carra Anita2 UPCAzt mondják, a kívülállók sokszor tisztábban, elfogulatlanul látják ugyanazt a képet, mint a bennfentesek. Carra Anita 2015 májusa óta tölti be a UPC marketing- és tartalomfejlesztési igazgatói pozícióját, előtte hosszú éveket töltött el a fogyasztási cikkek piacán, az ún. FMCG-szektorban. Ő vajon milyennek érzékeli a hazai médiapiac helyzetét?

mediaplatform hetfo01 161Harmadik alkalommal rendezte meg a Magyar Kábelkommunikációs Szövetség a Media Platform konferenciát szeptember 28-29-én a budapesti Syma Csarnokban, amelyen mintegy nyolcszázan vettek részt.

Gyurasz7BVolt alkalmazott, alvállalkozó, cégvezető. Harcolt a konkurenciával, az áramszolgáltatóval és még a saját kollégáival is. A hőn áhított vezetékes hálózata mellé vezeték nélküli rendszert is létrehozott, amellyel a cégeket és a Kecskemét környéki tanyavilágot is meghódította. Gyurász Zoltán, a Deltakon Kft. vezetője mindig az új lehetőségeket keresi, és attól sem ijedne meg, ha a legfrissebb uniós pályázaton össze kellene fognia valakivel, hogy tovább bővítse szolgáltatási területét.

Hálózatépítőből és -üzemeltetőből egy nagy cég főállású partnere, majd ismét vállalkozó lett szakmai pályafutása során Boda József.