IBC 3Amszterdamból jelentjük

Az amszterdami RAI kiállítási központban ez év szeptemberében is megrendezték a nemzetközi IBC szakkiállítást és konferenciát. A rendezvényen több mint 55 ezer látogató vett részt, ez még a tavalyi rekordot is túlszárnyalja.

NAB4bA NAB Show az amerikai műsorszórók szövetségének (National Association of Broadcasters) hagyományosan Los Angelesben megtartott nemzetközi rendezvénye, amelyen a műszaki és szabályozási kérdések mellett az ágazat egyéb területei, például a kiberbiztonság vagy a tárgyak internete is terítékre kerülnek. Cikkünk az idén április 11-16. között megrendezett konferenciáról és bemutatóról ad rövid áttekintést.

A szórakoztatóelektronika show-ja

CES2015A CES halott. A CES csodálatos! A CES új energiákat szabadít fel. Semmi új vagy érdekes nem történik a CES-en. Ezek az egymásnak ellentmondó vélemények mind elhangoztak az idei International Consumer Electronic Show alkalmából – miként korábban is.

IBC2Az amszterdami IBC, amelyre idén szeptember 11-16. között került sor, megkerülhetetlen és kihagyhatatlan esemény mindazok számára, akik a jövő elektronikus médiáinak, szórakoztató technológiáinak vagy csak magának a tartalomnak a létrehozásában, menedzselésében és továbbításában érdekeltek, ilyen területen dolgoznak.

Az USA-ból érkező online szolgáltató szeretné felkavarni a német piacot, ám nem lesz könnyű dolga, mert a konkurencia is felkészült az új helyzetre, nézői igényekre. A Netflix mellett a német nézők választhatják az Amazon Instant Video-t, a ProSiebenSat.1-hoz tartozó Maxdome-ot, a Watchevert, a Videoload-ot vagy éppen a Sky-érdekeltségű Snap-et.

Immár másodszor rendezte meg szeptember 29-30. között a Magyar Kábelkommunikációs Szövetség a Média Platform szakkonferenciát. A kiállítók száma már a tavalyihoz képest is 30 százalékkal emelkedett, ennek megfelelően standjaik a 2200 négyzetméteres C csarnokot elfoglalták. A 38 szakmai előadás és panel-beszélgetés a médiapiac aktuális, legégetőbb témáival foglalkozott, elemezte a technológia és a szolgáltatások fejlesztésének új irányait, vagyis a Média Platform pontosan teljesítette azt, amit szlogenjében vállalt: megmutatta, milyen a „médiatartalom és -terjesztés Közép-Kelet-Európában”.