Az ügyfélkapcsolatok axiómái

Egy hazai felmérés szerint a háztartások közel fele váltott már valaha szolgáltatót, és ez leginkább a tévé-előfizetéseknél fordul elő. Amióta létezik verseny a piacon, mindig is nagy dilemmát okozott az ügyfélkapcsolatok gondozása, a lemorzsolódások megelőzése, új előfizetők megszerzése. A váltásnak, az elvándorlásnak néha egyszerűen technikai oka van – ilyen volt legutóbb például a földi digitális átállás –, máskor egy új, agresszív versenytárs vonzó(nak tűnő) ajánlata készteti elgondolkodásra az ügyfeleket. Hogyan lehet az ilyen helyzeteket kezelni? Milyen lehetőségei vannak egy szolgáltatónak az előfizetők elégedettségének, lojalitásának növelésére? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ a Média-Kábel-Műhold áprilisi fórumán a kábelszolgáltatók szakembereivel.

A beszélgetés résztvevői voltak:

Gábor-Balogh Bernadett, a UPC ügyfélmenedzsment igazgatója
Győrffy Ákos, a TARR Kft. sales vezetője
Kendi Péter, a PR-Telecom kereskedelmi igazgatója
Zsirai Petra, a LÁT-SAT Kft. ügyvezetője

(A teljes cikk a Média-Kábel-Műhold 2016. májusi számában olvasható.)