Tavaly vásárolta meg a FiberNet Zrt.-t az Invitel, a két cég egybeolvadása az ügyfelek kiszolgálásában is új feladatok elé állította a távközlési társaságot. A gördülékeny ügyintézés érdekében az Invitel gödöllői központjában ma még mindig két részleg működik, a kábeles csapat integrálására fokozatosan kerül sor.

Hatvan másodpercnél többet biztosan nem kell várnia az ügyfelek döntő többségének, ha felhívják a Tarr Kft. call centerét. Nem csak a gyorsaságra, hanem a munkatársak kiválasztására is nagy gondot fordít a cég, nem könnyű ugyanis megmagyarázni az előfizetőknek, hogy az esetek 70 százalékában az ő hibájukból ered az a probléma, amiért felhívják a társaságot.

SzakalyZs3Elégedett ügyfél, sikeres üzlet: ez minden cég menedzsmentjének álma. Hogyan próbálja beteljesíteni ezt az álmot a UPC – erről vall olvasóinknak Szakály Zsolt, a társaság Üzletfejlesztési Igazgatója.

Sokat, néha nagyon sokat kell várakoznia az ügyfélnek, amikor szeretné telefonon bejelenteni a szolgáltatójánál, hogy „nincs internet”, vagy, hogy „eltűnt a 9-ről a kedvenc csatorna”. Érthető, hogy ha problémát észlelünk, akkor nem boldogságtól remegő hangon hívjuk a megoldás érdekében a szolgáltatónkat, hanem éppenséggel bosszúsak, netán kifejezetten idegesek vagyunk.

Mind a call center, mind az ügyfélszolgálati iroda működése meghatározó szerepet játszik abban, hogyan ítélik meg az előfizetők a távközlési szolgáltatójukat. A Vidanet Zrt. mindkét lehetőséget biztosítja. Tapasztalataik alapján ügyfeleik másképp intézik az ügyeiket és reagálnak az alkalmazottakra a gyors tempót diktáló Budapesten, mint a nyugodt, lassúbb lüktetésű kisvárosokban.

Az eGYIKnek sikerül, a másiknak nem…

Divatból vagy már a funkció hasznosságát felismerve egyre több szolgáltató helyezi el honlapján a Gyakran Ismétlődő Kérdések menüpontot. De milyen is a jó GYIK? Ügyfélkapcsolati szakértőnk írása.