TóthÉM 1Naponta több ezer érdeklődő - olykor dühös - ember keresi fel személyesen vagy telefonon az ügyfélszolgálatokat. Ügyeik, problémáik - olykor kifakadásaik - kezelése komoly megpróbáltatás elé állítja az ilyen munkahelyen dolgozókat. A stresszhatás itt jóval fokozottabban jelentkezik, mint általában másutt. Hogyan kezelik ezt az ügyfélszolgálati munkatársak? - ezt igyekezett felmérni a Humán Erőforrás Alapítvány és szakmai partnere, az MCS Management & Controlling-Service Vezetési Tanácsadó Kft. kutatása. Az eredményről Tóth Éva Mária, az alapítvány kuratóriumának elnöke számol be olvasóinknak.

A magyar üzletemberek alábecsülik azt a hozzáadott értéket, amit egy külső tanácsadó nyújthat számukra, és inkább költségnek, mintsem befektetésnek tekintik ezt a tevékenységet. Európa nyugati térségeiben teljesen más megközelítést alkalmaznak - állítja lapunknak adott interjújában Laurence Coen, üzleti tanácsadó, akinek fő "szakterülete" a vevőkiszolgálás, a szolgáltatás.