Space boy1000x100 hungarian

Enyedi Andras webA stratégiai gondolkodás, a branderősítő tartalomgyártás, a folyamatos innováció fontosságáról, az értékteremtő és bevételnövelő megoldások kifejlesztésének szükségességéről, a műsorterjesztőkkel való együttműködés lehetőségeiről nyilatkozott lapunknak Enyedi András, az IKO Kábeltelevízió Kft. ügyvezetője.

DudasG webA televíziós reklámok piacának trendjeiről, a tévéműsorok és hirdetések összefüggéseiről, az újabb digitális platformok és üzleti lehetőségek szerepéről nyilatkozott lapunknak Dudás Gergely, az M-RTL Zrt. kereskedelmi igazgatója, az R-time ügyvezető igazgatója.

A televízió szerepe az átfogó ismertség elérésében

A sztárok világában régóta megfigyelhető trend, hogy a legsikeresebb szereplők egyszerre több platformon vannak jelen. A jobb láthatóság érdekében a különböző online felületek tudatos menedzselése ma már elengedhetetlen, de úgy tűnik, újra egyre nagyobb hangsúly kerül a tömegmédiában és az offline környezetben történő megjelenésekre is.

MalnayLevente AMCMinőségi tartalom, márka és elköteleződés – ezeket a legfontosabb elemeket emelte ki lapunknak adott interjújában a versenypiaci arzenáljából Málnay B. Levente, az AMC Networks International Central and Northern Europe alelnöke.

tamas horvath webAz ismeretterjesztő csatornák szerepéről, a nézők változó igényeiről, az ezen a piacon (is) erősödő versenyről és az új kihívásokra adható válaszokról nyilatkozott lapunknak Horváth Tamás country manager, a Viasat World Ltd. kereskedelmi igazgatója.

Hatékonyságkutatás az Atmediánál

Tévénézőként általában utáljuk a reklámokat, de létezésüket – létjogosultságukat – tudomásul vesszük, sőt ha nem is valljuk be, de vásárláskor gyakran befolyásolják döntéseinket. És a hirdető cégek számára ez a legfontosabb. De vajon hol, hogyan, mennyi érdemes hirdetni? Az Atmedia kutatása számszerűen is bebizonyította azt, ami korábban „csak” nyilvánvaló volt: a tévéreklámok a leghatékonyabbak.