Hatékonyságkutatás az Atmediánál

Tévénézőként általában utáljuk a reklámokat, de létezésüket – létjogosultságukat – tudomásul vesszük, sőt ha nem is valljuk be, de vásárláskor gyakran befolyásolják döntéseinket. És a hirdető cégek számára ez a legfontosabb. De vajon hol, hogyan, mennyi érdemes hirdetni? Az Atmedia kutatása számszerűen is bebizonyította azt, ami korábban „csak” nyilvánvaló volt: a tévéreklámok a leghatékonyabbak.

Rossiter kicsiAz élénkülő piaci versenyről, a nézői szokások átalakulásáról, a saját tartalomgyártás szerepéről, a nemlineáris tévézési modellek esélyeiről és a partnerkapcsolatok fontosságáról nyilatkozott a Média-Kábel-Műholdnak John Rossiter, az SPT Networks közép-európai régiójáért felelős ügyvezető igazgató.

KerekCsop 1703Vásárolj vagy csináld magad – nagyjából ilyen lehetőségei vannak egy médiaszolgáltatónak, ha ki akarja tölteni csatornáinak műsoridejét. Illetve ezek kombinációja. Hogy aztán készülnek-e saját produkciók, milyen arányban, milyen műfajban és tematikában, az mindig az adott csatorna vagy vállalkozás stratégiai céljaitól, üzleti lehetőségeitől, portfóliójától függ. Ennek részleteiről volt szó a Média-Kábel-Műhold februári kerekasztal-beszélgetésén.

Üzlet, szórakozás és hatalom

Kerek évfordulóhoz érkezett a televíziózás ünnepe idén. Húsz évvel ezelőtt, 1996. november 21-én döntött úgy az ENSZ, hogy a Nemzetközi Sajtószabadság Világnapja (1991), a Távközlés Világnapja (1968), és a Fejlődés Információs Világnapja (1972) után még egy információs médiumot nevez ki, megalapítva így a Televíziózás Világnapját.

Üzlet, szórakozás és hatalom

Kerek évfordulóhoz érkezett a televíziózás ünnepe idén. Húsz évvel ezelőtt, 1996. november 21-én döntött úgy az ENSZ, hogy a Nemzetközi Sajtószabadság Világnapja (1991), a Távközlés Világnapja (1968), és a Fejlődés Információs Világnapja (1972) után még egy információs médiumot nevez ki, megalapítva így a Televíziózás Világnapját.

FischerG webA hazai televíziózás történetének talán legnagyobb portfólió-bővítését hajtotta végre az elmúlt fél év során a TV2 Csoport. A döntés okáról és a stratégiai célokról Fischer Gábor, a társaság kábelcsatorna programigazgatója nyilatkozott a Média-Kábel-Műholdnak.