Alkalmazkodás a változó piaci környezethez

Csoport1B„Csak a változás örök” – idézhetnénk a két és félezer éves bölcsességet akár a mai médiaviszonyokra is. Fizetőssé válik a két országos kereskedelmi televízió, ráadásul egyikük kilenc új csatornát indít. Az emberek pedig immár nemcsak műsorok, hanem platformok és készülékek között is válogatnak, szabadulni akartnak a műsorújságokban közölt időbeosztástól. Hogyan befolyásolja mindez hazai piacot? Milyen kihívások várnak a szereplőkre? Hogyan működhetnek együtt a médiavállalatok és a műsorterjesztők? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ a Média-Kábel-Műhold kerekasztal-beszélgetésén a médiaszolgáltatók szakembereivel.

A beszélgetés résztvevői voltak:

Bodócsi Erika, a Viacom International Media Networks közép-kelet-európai tartalomértékesítési és tartalommenedzsment igazgatója
Jurásek Sándor, az SPT Networks CE regionális disztribúciós igazgatója
Fülöp Tamás, az SPI regionális igazgatója

(A teljes cikk a Média-Kábel-Műhold 2016. júniusi számában olvasható.)