KerekCsop 1703Vásárolj vagy csináld magad – nagyjából ilyen lehetőségei vannak egy médiaszolgáltatónak, ha ki akarja tölteni csatornáinak műsoridejét. Illetve ezek kombinációja. Hogy aztán készülnek-e saját produkciók, milyen arányban, milyen műfajban és tematikában, az mindig az adott csatorna vagy vállalkozás stratégiai céljaitól, üzleti lehetőségeitől, portfóliójától függ. Ennek részleteiről volt szó a Média-Kábel-Műhold februári kerekasztal-beszélgetésén.

"Egy nagy médiavállalattól a közönség már elvárja, hogy kínálatában kiemelkedően magas színvonalú, magasabb költségvetésű, nagyszabású és egyedi produkciók legyenek." (Ökrös Gergely kreatív és programigazgató,TV2 Csoport)

"Regionális médiaszolgáltatóként nekünk minden országban az ottani „hazai” nézőket kell megérintenünk olyan anyagokkal, amelyekről érzik, hogy csak nekik készültek." (Radnai Péter kreatív igazgató, AMC Networks International – Central Europe)

"A saját gyártás számunkra megkerülhetetlen. Minden csatornánál rendkívül nagy jelentősége van az exkluzív tartalomnak, ezzel tudja megkülönböztetni magát a konkurenseitől." (Kolosi Péter vezérigazgató-helyettes, programigazgató, RTL Magyarország)

(Moderátor: Galvács László)

(A teljes cikk a Média-Kábel-Műhold 2017. márciusi számában olvasható.)