Egyelőre nem fenyegeti a lineáris televíziózást, de a Video on Demand lassú előretörése azért tetten érhető Európa közepén is. A magyarok, a lengyelek és a románok egyharmada egyenesen úgy gondolja, hogy helyettesítheti a klasszikus tévét.

Temesvári Marietta2„Ha valami vagy valaki jó, az úgyis Hollywoodban köt ki”

Temesvári Mariettával – aki több nagy hazai csatornánál is dolgozott már, s jelenleg az AXN kelet-európai régiójának programigazgatója – a tartalomgyártás globális trendjeit vettük górcső alá.

SimonZsTV2YvonneTV2VajnaAndyHamarosan új tulajdonos veheti át a TV2 Csoportot. A Magyar Broadcasting Co. Kft. mint vevő-befektető és a TV2 Media Group Holdings Kft. október 15-én aláírta az erről szóló adásvételi szerződést. A tranzakció lezárására a hatósági engedélyek és szerződés-átruházások megszerzésekor kerülhet sor.

BartoszWitak1webMilyen csatorna-portfólióval lehet helyt állni az erősödő hazai versenyben? Hogyan lehet felkelteni és fenntartani a tévénézők érdeklődést? Vissza lehet-e csábítani a fiatalokat a képernyők elé? Napjaink aktuális kérdéseire Bartosz Witak, a Viacom International Media Networks (VIMN) Kelet-Európáért és Izraelért felelő ügyvezető igazgatója válaszol.

andrea1BMilyen trendek jellemzik napjaink médiafogyasztásét? Hogyan találhatja meg egy csatorna a célközönségét? Milyen módszerekkel lehet elérni az ún. post demográfiai fogyasztókat? Milyen új kihívások várnak a médiaszolgáltatókra? E kérdésekre keressük a választ Nagy Andreával, az AMC Networks International – Central Europe marketing- és kommunikációs igazgatójával.

Kutatások igazolják, hogy napjainkban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az újmédia sztárjai, az úgynevezett „hétköznapi hírességek”. Bár a tendencia egyelőre csak a tizenéves korosztályban meghatározó, a vloggerek és bloggerek népszerűsége és befolyása előreláthatólag tovább fog növekedni az elkövetkezendő években.