SimonZsTV2YvonneTV2VajnaAndyHamarosan új tulajdonos veheti át a TV2 Csoportot. A Magyar Broadcasting Co. Kft. mint vevő-befektető és a TV2 Media Group Holdings Kft. október 15-én aláírta az erről szóló adásvételi szerződést. A tranzakció lezárására a hatósági engedélyek és szerződés-átruházások megszerzésekor kerülhet sor.

BartoszWitak1webMilyen csatorna-portfólióval lehet helyt állni az erősödő hazai versenyben? Hogyan lehet felkelteni és fenntartani a tévénézők érdeklődést? Vissza lehet-e csábítani a fiatalokat a képernyők elé? Napjaink aktuális kérdéseire Bartosz Witak, a Viacom International Media Networks (VIMN) Kelet-Európáért és Izraelért felelő ügyvezető igazgatója válaszol.

andrea1BMilyen trendek jellemzik napjaink médiafogyasztásét? Hogyan találhatja meg egy csatorna a célközönségét? Milyen módszerekkel lehet elérni az ún. post demográfiai fogyasztókat? Milyen új kihívások várnak a médiaszolgáltatókra? E kérdésekre keressük a választ Nagy Andreával, az AMC Networks International – Central Europe marketing- és kommunikációs igazgatójával.

Kutatások igazolják, hogy napjainkban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az újmédia sztárjai, az úgynevezett „hétköznapi hírességek”. Bár a tendencia egyelőre csak a tizenéves korosztályban meghatározó, a vloggerek és bloggerek népszerűsége és befolyása előreláthatólag tovább fog növekedni az elkövetkezendő években.

Rossiter1A Sony Pictures Television Networks megegyezett a Modern Times Grouppal a magyarországi VIASAT3 és VIASAT6 kereskedelmi csatornák, illetve a Viasat Play catch-up szolgáltatás megvásárlásáról. A fúzióban rejlő lehetőségekről és médiapiac trendjeiről nyilatkozott lapunknak John Rossiter, a jelenleg az AXN, AXN White és AXN Black lineáris csatornákat, valamint az AXN Now és AXN Player digitális szolgáltatásokat működtető SPT Networks közép-európai régiójának ügyvezető igazgatója.

Napjaink legnépszerűbb televíziós műsorai a mindennapi élettel, a hétköznapok világával, a „valósággal” foglalkoznak. Miért válhat egyre vonzóbbá ez a téma? Milyen televíziós műfajok elégítik ki a közönség valósággal kapcsolatos kíváncsiságát? Hogyan segítheti a hétköznapi valóság megismerése a média- és piackutatást? Az alábbi írás ezekre a kérdésekre keresi a választ.