SzaboLZsKét éve annak, hogy elindult a közszolgálati média, benne a köztévék megújítása. A műsorstruktúra átalakítása mellett számos technikai fejlesztés is hozzájárult ahhoz, hogy már egészen mást láthatunk az M1, az M2 vagy a Duna és a Duna World képernyőjén – sőt nemcsak a tévéképernyőn. A részetekről Szabó László Zsolt, az MTVA gyártási és műszaki vezérigazgató-helyettese számol be olvasóinknak.

A tévés biznisz két kulcsszava ma a „tematikus” (mint tartalom) és a „kábel” (mint platform). E kettőt ötvözi a Magyarországon 14 csatornát képviselő Tematik-Kábel Kft. Hogy miként? Elmondja Radu Morar, a cég tulajdonosa.

A két évtizedes jubileum alkalmából az európai gyerektartalom fejlődéséről és a digitális platformok növekvő szerepéről nyilatkozott lapunknak Michael Carrington, a Turner Broadcasting EMEA szintű tartalomigazgatója.

Az első képernyőt, ami belépett a háztartásokba és az emberek életébe is, a televízió jelentette. A tévé egyeduralma mára eltűnni látszik, de dominanciája a képernyőhasználatot, az előtte eltöltött időt tekintve még érzékelhető.

Minden korábbinál több, összesen negyvennégy médiapiaci szakember fejti ki véleményét az idei esztendőről, és a jövő kilátásairól a Média-Kábel-Műhold decemberi számában.

John Rossiter - Sony Pictures TelevisionMárkaépítés, multi-platformos elérés, helyi szervezetek, lokalizáció, hűséges nézőtábor és terjesztői partnerkapcsolatok – ezekben látja a siker kulcselemeit John Rossiter, a Sony Pictures Television Networks Közép-Európai régiójának ügyvezető igazgatója.