Az első képernyőt, ami belépett a háztartásokba és az emberek életébe is, a televízió jelentette. A tévé egyeduralma mára eltűnni látszik, de dominanciája a képernyőhasználatot, az előtte eltöltött időt tekintve még érzékelhető.

Minden korábbinál több, összesen negyvennégy médiapiaci szakember fejti ki véleményét az idei esztendőről, és a jövő kilátásairól a Média-Kábel-Műhold decemberi számában.

John Rossiter - Sony Pictures TelevisionMárkaépítés, multi-platformos elérés, helyi szervezetek, lokalizáció, hűséges nézőtábor és terjesztői partnerkapcsolatok – ezekben látja a siker kulcselemeit John Rossiter, a Sony Pictures Television Networks Közép-Európai régiójának ügyvezető igazgatója.

Interjú Habsburg Ferdinanddal, a Da Vinci Learning csatorna vezetőjével

Az egész életen át tartó tanulás nélkülözhetetlen a sikeres és teljes élethez. Ismereteink gyarapítása nem csak az iskolák és az egyetemek padjaiban lehetséges – otthon is megtehető, csak a távirányítóig kell eljutnunk. Az alapító és többségi tulajdonos Ferdinand Habsburg célkitűzése, hogy az egész életen át tartó tanulás mindenki számára elérhető legyen életkortól, iskolázottságtól és anyagi helyzettől függetlenül.

Interjú Katarzyna Kielivel, a Discovery Networks regionális elnök-vezérigazgatójával

Katarzyna KieliRendkívül kiterjedt régióban irányítja a Discovery Networks működését Katarzyna Kieli: hozzá tartozik Közép- és Kelet-Európa, Közel-Kelet és Afrika, vagyis három kontinens 105 országa. A lengyel médiaszakember a tévézési szokások változásáról, a „non fiction” műfaj kihívásairól, a lokalizáció fontosságáról és a piac trendjeiről nyilatkozott lapunknak.

Nancy KanterSzülők és szakemberek egyre gyakrabban foglalkoznak a gyermekek tévézési szokásaival, a tudatos médiahasználatra nevelésükkel. Ezúttal egy gyermekcsatorna képviselője, Nancy Kanter senior alelnök, a Disney Junior Worldwide eredeti műsorkínálatáért felelős vezérigazgatója osztja meg véleményét olvasóinkkal.