HarsanyiG1Versenyről, portfólió-építésről, a márka erejéről és a nemlineáris tévézés esélyeiről nyilatkozott lapunknak Harsányi Gábor, a Viacom International Media Networks kelet-közép-európai és izraeli regionális alelnöke.

Alkalmazkodás a változó piaci környezethez

Csoport1B„Csak a változás örök” – idézhetnénk a két és félezer éves bölcsességet akár a mai médiaviszonyokra is. Fizetőssé válik a két országos kereskedelmi televízió, ráadásul egyikük kilenc új csatornát indít. Az emberek pedig immár nemcsak műsorok, hanem platformok és készülékek között is válogatnak, szabadulni akartnak a műsorújságokban közölt időbeosztástól. Hogyan befolyásolja mindez hazai piacot? Milyen kihívások várnak a szereplőkre? Hogyan működhetnek együtt a médiavállalatok és a műsorterjesztők? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ a Média-Kábel-Műhold kerekasztal-beszélgetésén a médiaszolgáltatók szakembereivel.

Temesvari Marietta3Nemrégiben újramárkázta AXN csatornacsaládját, és a tavaly felvásárolt Viasat adók kínálatát is frissíti az SPT Networks. A formai és tartalmi megújulás részletei mellett a filmvilág és a saját gyártás kulisszatitkairól is vall a Média-Kábel-Műhold olvasóinak Temesvári Marietta, a médiatársaság közép-európai régiójának programigazgatója.

Szabo A RTL2Tavaly október 1-től Digitális és fejlesztési igazgatósággal bővítette szervezetét az RTL. Célja, hogy a médiavállalkozásnak egységes digitális stratégiája alakuljon ki, illetve valamennyi digitális tevékenységét és kezdeményezését összehangolja. A részletekről Szabó András, az igazgatóság vezetője nyilatkozott lapunknak.

BodocsiErika2A fogyasztói szokások átalakulását és a szolgáltatói igények változásait követve a Viacom a hagyományos lineáris televíziós tartalomszolgáltatás mellett egyre nagyobb hangsúlyt kíván fektetni az új típusú, on-demand, mobil és OTT platformok közötti tartalommenedzselésre. Az okokról, a lehetőségekről és a partneri együttműködésről Bodócsi Erika a Viacom International Media Networks közép-kelet-európai tartalomértékesítési és tartalommenedzsment vezetője nyilatkozott lapunknak.

LukacsCs 1602Lukács Csaba a televíziós reklámpiacról

Idén januártól a közönségarányt tekintve piacvezetővé vált a tévécsatornák reklámidejét értékesítő kereskedőházak között az Atmedia, köszönhetően a 2015 második félévében kötött jelentős megállapodásainak. A hirdetési piac átalakulásáról, trendjeiről nyilatkozott lapunknak Lukács Csaba, a társaság ügyvezető igazgatója.