A korábbi panaszokat, észrevételeket is figyelembe veszi az NMHH, amikor kialakítja éves piacfelügyeleti tervét. A hírközlésben idén elsősorban a hibaelhárításon, a kötbérfizetésen, a telefonos ügyfélszolgálatok működésén, a díjcsomag-korlátok alkalmazásán és az általános tájékoztatáson lesz a hangsúly.

Hibaelhárítás

A hatóság a nyilvántartásában lévő dokumentumok, a szolgáltatóktól bekért adatok, a helyszíni ellenőrzés során a hibanyilvántartás, a hibakezelési eljárás, a kötbérfizetési dokumentumok alapján vizsgálja a tevékenység jogszerűségét a hírközlési cégeknél...

Kötbérfizetés

Az ez évre vonatkozó piacfelügyeleti terv szerint a hatóság szeretné feltérképezni a kötbérkezeléssel kapcsolatos folyamatokat, a tényleges gyakorlatokat...

Díjcsomag-korlátok

E speciális díjcsomagokat érintő szerződéseket is górcső alá veszi az NMHH az idei évben.

Telefonos ügyfélszolgálatok

Számos panasz érkezik az NMHH-hoz a telefonos ügyfélszolgálatok elérhetetlenségére, a hosszú várakozási időkre, ezért a kiválasztott szolgáltatók teljes körű ellenőrzésre számíthatnak...

(A teljes cikk a Média-Kábel-Műhold 2015. februári számában olvasható.)