Felkerült a PromaxBDA World Gold Awards idei listájára is az AXN. A promóciós, a televíziós és a multimédiás szakembereket tömörítő világszervezetek, a Promax és a BDA minden évben meghirdeti az egész világ legjobbjait elismerő versenyét, amelyen idén az AXN őszi kampánya és a hozzá készült szpot bekerült a nevezett kategóriák legjobb 6 munkája közé.

A Sony Pictures Television Networks tévécsatornája a teljes nemzetközi megmérettetésen olyan televíziós csatornák mellett indulnak, mint az NBC, BBC, FOX, HBO vagy az SBS.

Az AXN két jelölése Holiday/Special Event Promotion (a szpot), illetve Holiday/Seasonal/Special Event Program Campaign Using Integrated Media (a teljes kampány) kategóriákban született. Az „Idén ősszel senki sem szent az AXN műsorán” kampány került a döntősök közé. A kampány célja az volt, hogy az őszi műsorstruktúrát egy közös, egyedi tematika köré rendezze, így felkeltve a figyelmet az őszi premierekre. (True Blood – Inni és élni hagyni, Sherlock, A bárka, NCIS stb.)