A Magyar Telekom idén tavasszal bevezetett új virtuális asszisztensét – Vandát – értékelték a leginnovatívabb ügyfélélményt biztosító szolgáltatásnak, míg s Vodafone továbbra is a legvonzóbb munkahelyek között szerepel.

best cx projekt telekomIdén harmadik alkalommal hirdette meg „Legjobb Ügyfélélmény Projekt Díj” pályázatát a Develor Tanácsadó Zrt. "Ebben az évben nagyon sok magas színvonalú pályázat érkezett, ami azt jelzi, hogy egyre több cég és egyre több projektje célozza közvetlenül az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálását, az ügyfélélmény növelését. A Magyar Telekom pályázata egy világszinten is kiemelkedő technikai újdonságot mutatott be, amely rendkívül pozitív ügyfél reakciókat váltott ki, lényegesen lerövidítette az ügyintézés idejét és mérhető fejlődést ért el az ügyfélélmény terén." – nyilatkozta Szabó Csaba, a Develor Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója a „Legjobb Ügyfélélmény Projekt Díj” átadóján.

A Develor - idén 6. alkalommal elkészített - Országos Ügyfélélmény Kutatásából egyértelműen kiderül: a jelentősebb szolgáltató és kereskedő vállalatok tudatában vannak, hogy a kimagasló ügyfélkiszolgálás és a pozitív ügyfélélmény elérése kiemelt fontosságú stratégiai feladat számukra. A felmérés eredményei szerint ma Magyarországon a legjobb ügyfélélmény nyújtására továbbra is a telekommunikációs cégek és a gépjármű kereskedők a leginkább felkészültek.

SzeretVodaA Dreamjo.bs másodszorra hirdette meg a Szerethető Munkahelyek Díjat, amelyre a KKV-k mellett idén már nagyvállalatok is pályázhattak. A kezdeményezésen idén 100 kis- és közepes, valamint 25 nagyvállalat, köztük a Vodafone bizonyult Magyarország legszerethetőbb munkahelyének. Az álláskereső portál által kiírt verseny célul tűzte ki, hogy a közönség szavazatai alapján megtalálja Magyarország legvonzóbb munkahelyeit, ahová a munkavállalók örömmel járnak dolgozni. A november 15-i díjátadón a szakmai zsűri értékelése alapján a Vodafone Szerethető Munkahely Díj mellett a nagyvállalati Employer Branding kategória különdíjában is részesült.