LaczkóEndre Atmedia webLaczkó Endre május közepétől portfólió és nemzetközi üzletfejlesztés igazgatóként csatlakozik Magyarország piacvezető tévés sales house-hoz. Régiós és hazai kereskedelmi és felsővezetői tapasztalattal rendelkező szakember kinevezése jól illeszkedik az Atmedia középtávú növekedési stratégiájához.

Laczkó Endre felsővezetőként az elmúlt tizenöt évben igen szerteágazó üzleti területeken számos hazai és nemzetközi vállalatnál dolgozott, emiatt jelentős nemzetközi és hazai tapasztalattal rendelkezik a kereskedelem és az üzletfejlesztés területén. Korábban a hazai médiapiacon is fontos pozíciókat töltött be, hiszen a TV2 kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgatója (2012-2014), valamint a Juventus Rádió vezérigazgatója (2008-2012) is volt. Ugyanakkor Laczkó Endre legtöbb menedzseri tapasztalatát mégis olyan nemzetközi médiacégeknél szerezte, mint a Warner Bros és a 20th Century Fox, ezért az Atmediánál is elsősorban a nemzetközi valamint a digitális/online területeken szerzett tapasztalataira számítanak portfólió és nemzetközi üzletfejlesztés igazgatói pozíciójában.

Laczkó Endre a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán szerezte közgazdász diplomáját, majd különböző nemzetközi mesterképzéseken vett részt. Az Atmediánál a szakember feladatai közé tartozik majd többek között a vállalat nemzetközi kapcsolatainak fejlesztése, aminek része lesz a multinacionális csatornapartnerekkel történő együttműködés bővítése, illetve a kereskedőház nemzetközi terjeszkedési stratégiájának támogatása. Emellett feladati közé tartozik majd az Atmedia online portfóliónak stratégiai továbbfejlesztése és megvalósítása szoros együttműködésben az online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetővel.