Az egyes üzletágak erős teljesítményének köszönhetően 6,6%-os árbevétel-növekedéssel, valamint az előfizetések és ügyfelek számának kiegyensúlyozott gyarapodásával zárta 2019 első negyedévét az előző év azonos időszakához képest a UPC Magyarország.

Az előfizetések száma a mobil előfizetéseket is beleértve megközelítette a 2,2 milliót, a lakossági és üzleti vezetékes és mobil előfizetők száma túllépte a 872 ezret, ami 17 ezerrel több, mint 2018 első negyedévében.

A vállalat hosszabb ideje tartó kiemelkedő teljesítménye több pilléren nyugszik: a dinamikus üzleti és mobil szolgáltatások növekedése mellett a hálózatfejlesztés járult hozzá a kiváló eredményekhez. A monori körzetben indított nagyszabású hálózatkorszerűsítésnek köszönhetően már közel 42 000 háztartás számára épült ki a csatlakozási lehetőség a UPC szupergyors internet és TV szolgáltatásaihoz. A vállalat emellett jelentős beruházásokat valósított meg a hálózat DOCSIS 3.1-es szabvány szerinti fejlesztésére Budapest környékén, hogy tovább növelje hálózatának kapacitását, stabilitását és megbízhatóságát. Ezek a beruházások képesek kiszolgálni a növekvő adatvolumenre és még innovatívabb szolgáltatásokra vonatkozó igényeket, és érezhetően pozitívan hatnak az ügyfélélményre és ‑elégedettségre.

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója így értékelte az eredményeket:

„Büszke vagyok, hogy folytatódik a UPC erőteljes növekedése, amit jól mutat kimagasló negyedéves árbevételünk is. Meggyőződésünk, hogy a növekvő Giga-képes hálózati lefedettségünk alapozza meg a digitális társadalom és gazdaság alapjait. Jelentős  hálózati beruházásaink pedig hozzájárulnak a javuló ügyfélélményhez. A monori körzetben – saját forrásból és a SZIP programból származó támogatással – történő fejlesztések túlnyomó részével elkészültünk, hogy itt is mindenki számára minél hamarabb elérhetővé tegyük a UPC szupergyors szélessávú hálózatát.”