A jövőben egyre inkább a lineáris és digitális szolgáltatások kombinációjára fókuszál az RTL Magyarország.

Ennek a koncepciónak a zászlóshajója pedig az RTL Most, amelyet website helyett immár platformként definiál a médiavállalat. Továbbá az inkább tömegeket kifejező „közönség” helyett is az egyéni igényeket jobban tükröző „felhasználókat” igyekeznek megszólítani.

Egy szakmai tájékoztatón Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális megoldásokért felelős vezetője beszámolt az RTL Most számszerű eredményeiről is. Eszerint a 2,8 millió felhasználó mellett 500 ezernél több havi aktív felhasználója van a platformnak, ahol immár 7000 cím érhető el. Naponta 300 ezernél több videóindítás történik, az átlagos streaming-idő 60 perc, ami bizonyítja, hogy az interneten korántsem csak a párperces videóknak lenne létjogosultságuk. És még egy érdekes adat, ami igazolja az RTL stratégiáját: a top 25 műsor 90 százaléka saját lokális gyártás.

Hamarosan érkezik a Prémium RTL MOST, ami sok szempontból többet tud majd a korábbi verziónál. Például lesz benne élő adás, kevesebb reklámot tartalmaz, megnyílik a Chromecast lehetősége, hosszabb ideig érhetőek el a videók, amelyek között HD minőségű műsorok is szerepelnek.