Az Atmedia értékesíti 2019. szeptember 1-től a d1 tv és a Viasat History csatornák reklámidejét.

A legnagyobb tévés portfólióval rendelkező kereskedőházat a Digital Media and Communcations Zrt. (DMC) ajánlotta stratégiai partnereinek, reklámidejük értékesítésének kezelésére. Ezzel tovább bővül az Atmedia által képviselt csatornák száma, valamint a hazai és nemzetközi médiavállalati kör, amelyek között a legnagyobb multinacionális cégek – Sony Pictures Television, Discovery Communications, The Walt Disney Company, FOX Networks Group, Turner Broadcasting – is megtalálhatók. Az Atmedia szeptember elsejétől 46 csatornát képvisel.

Borsány-Gyenes András, a DMC vezérigazgatója elmondta: „Portfóliónk csatornáinak hirdetésértékesítője már évek óta az Atmedia, hatékony kereskedelmi megoldásaikat bátran ajánljuk újabb, egyedi tematikájú csatornák képviselőinek is. Várakozásunk szerint a hirdetői piac egy professzionális modellen keresztül gyorsabban befogadja az új felületeket, mint az önálló értékesítésnél.”

Guttengéber Csaba az Atmedia ügyvezetője elmondta: „Büszkék vagyunk arra, hogy a magyar piacon működő tartalomszolgáltató médiavállalatok többsége a mi kereskedelmi rendszerünket választja. A DMC közreműködésével most újabb két speciális csatornával bővült az amúgy is szerteágazó tematikus kínálatunk, amely segít bennünket abban, hogy a legegyedibb hirdetői igénynek is megfelelhessünk.”

Az Atmedia által képviselt nemzetközi csatornák saját gyártású műsorai a világ több mint 350 országában, körülbelül 50 nyelven hárommilliárd háztartásban érhetők el. A magyar tévénézők és hirdetők az Atmedia portfóliójában megtalálják a globális és a hazai csatornák legszélesebb tematikus kínálatát a szórakoztató műsoroktól, a gasztronómiai, dokumentum, zenei, gyermek, sport, idegen nyelvű és hírcsatornákig. Az Atmedia tévéportfóliójának nézői részesedése a 18-59-es korcsoportban 2019. január-május időszakban 47,5 százalékos volt.