A Magyar Telekom szeptember 14-én, tizenkettedik alkalommal rendezte meg a Fenntarthatósági Napot az Akvárium Klubban.

Az idei fesztiválkonferencia központi témája a „Piszkos 12” volt: a szekció-beszélgetések során a szakértők a fenntarthatóság pillérei mentén olyan problémákat jártak körül, mint például a klímaváltozás és annak egészségügyi hatásai, a műanyaghulladékok, a társadalmi előítéletek, a dark web, a túlfogyasztás, a social buborék, vagy éppen a halogatás pszichológiája.

A zenei programmal tagolt beszélgetéseken többek között az On the Spot c. dokumentumsorozat elismert alkotópárosa, a Greenpeace, a WWF, a European Climate Foundation, továbbá neves szociológusok, pszichológusok, kutatók, művészek, szakértők, valamint média- és divatszakemberek vitatták meg a fenntarthatósággal kapcsolatba hozható, legfontosabb környezeti, társadalmi és gazdasági kihívásokat. A rendezvénnyel a szervezők célja a szakértői vélemények megismertetése és jó gyakorlatok bemutatása által a környezettudatosabb szemléletmódra való ösztönzés a hallgatóság és szélesebb közönség körében.

A szakmai programok és eszmecserék mellett az idei rendezvényen több mint 40 kiállító szervezet várta a fenntarthatóság ügye iránt érdeklődőket. A rendezvényre személyesen több mint 7 ezren látogattak el, a beszélgetéseket online és IP TV csatornán pedig közel 3 ezren követték.

A Magyar Telekom képviselői szeptember 11-én, a Fenntarthatósági Chat beszélgetés után adtak át három, fenntarthatósághoz kapcsolódó elismerést: a Fenntarthatósági Sajtódíjat, a TOP3 Fenntartható Beszállítói Díjat, valamint a legfenntarthatóbb vállalkozásoknak és társadalmi szervezeteknek ítélt DELFIN Díjat.