Az R-time értékesíti 2020. január 1-től a VIASAT3, VIASAT6, AXN, Sony Movie Channel és Sony Max szpot, non szpot és digitális felületeit, valamint a Cartoon Network és Boomerang reklámidejét.

2020-tól ezzel 34 csatornára bővül az R-time portfóliója – jelentette be az R-time a Big Picture konferencián. Az új csatornák érkezésével a sales house immáron öt nemzetközi partnerrel dolgozik együtt, köztük a három legnagyobb nemzetközi broadcasterrel a hazai piacon.

Az új csatornák érkezesével az R-time 1+ Reach nevű csomagja – az egyetlen olyan prémium csomag a piacon, ami hatékony főműsoridős ratingszállítást garantál az ügyfeleknek - kiegészül egy nagyon erős márkával, a VIASAT3-mal. Az új kereskedelmi partnerekkel az R-time portfólió piacvezető lesz a 18-49-es korcsoportban, teljes napban és főműsoridőben egyaránt, a Nielsen Közönségmérés adatai szerint.