Jövőre érkezik a kereskedőházhoz a Viasat Explore, a Viasat Nature, az Epic Drama és Eurosport 1, emellett újabb három évre hosszabbít szerződést az Atmediával a Discovery.

Az Atmedia 2020-ban ismét nagymértékben bővíti tévés portfólióját: a Viasat World nemzetközi médiavállalat is a legnagyobb portfólióval rendelkező televíziós kereskedőházat választotta partneréül. Ennek értelmében jövőre az Atmedia értékesíti a Viasat World tulajdonában álló Viasat Explore, Viasat Nature és az Epic Drama televíziós csatornák reklámidejét is. Emellett 2020. februártól szintén az Atmeda értékesíti a Discovery Inc. Eurosport 1 csatornájának hirdetéseit. A Discovery Inc 2017-ben szerződött először az Atmediával, és a sikeres együttműködés eredményeképpen újabb 3 évvel, 2023-ig meghosszabbították szerződésüket a négy másik csatorna (Discovery Channel, Investigation Discovery, TLC, Travel Channel) reklámfelületeinek értékesítésére.

„Nagy örömmel vállaltuk az újabb tévés csatornák kereskedelmi értékesítését, mert nemcsak hisszük, hanem kutatásaink bizonyítják, hogy a tévés reklámok támogatják a leghatékonyabban a vállalatok értékesítését, ismertségének növelését, és célunk, hogy a hirdetők számára minél egyedibb megjelenési lehetőségeket kínáljunk” – nyilatkozta Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.