Jövőre a Privátbankár, az Mfor és az Életforma értékesítése is a sales house-hoz kerül, továbbá a Lifetv.hu is az Atmediával szerződött.

December 11-én jelentették be, hogy két meghatározó online gazdasági híroldal, valamint a női online magazin hirdetésértékesítéseit kezdi meg 2020. január elsejétől az Atmedia. December 17-én pedig már arról adtak hírt, hogy miután Life TV az idén elindította online videós portálját, a lifetv.hu-t, január elsejétől ennek reklámértékesítését is a kereskedőház végzi.

Erdélyi Eszter az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője elmondta: „Büszkék vagyunk arra, hogy újabb magas minőségű saját tartalmat kínáló, a saját területén meghatározó partnerrel dolgozhatunk együtt. Különösen nagy öröm számunkra, hogy egy újabb televíziós csatornapartnerünk ismerte fel a digitális kor kihívásait, és saját online platformján indított tartalomgyártást, ami egyértelműen segíti a csatornát abban is, hogy a fiatalabb célcsoportokat elérje, ami egyre kevésbé sikeres a hagyományos technológiákkal. Stratégiai célunk, hogy hirdetőink számára minél több minőségi, saját tartalommal rendelkező megjelenési lehetőséget kínáljunk, és úgy gondoljuk, hogy az idén portfóliónkba érkezett új portálok ezt erősítik.”