Magyarország első tematikus roma-szórakoztató, kulturális csatornájának, a Dikh Tv-nek a reklámértékesítését 2020. februártól az Atmedia indítja el.

A tematikájában egyedüli Dikh Tv 2012-ben online csatornaként indult, de 2019. szeptember elsejétől az internet mellett már lineáris, hagyományos kábelcsatornaként is terjesztik. Alapítói és alkotói azt szeretnék elérni, hogy műsoraik széles nézői réteget szólítsanak meg, amit a csatorna szlogenje is tükröz: „Romákról, nem csak romáknak”. A Dikh Tv a legtöbb hazai műsorszolgáltató (MinDig TV, Digi, Telekom, UPC/Vodafone, Parisat) portfóliójában megtalálható, összesen több mint 2,5 millió háztartásban érhető el.

A tematikus adót üzemeltető cég, az Első Roma Média Kft. társtulajdonosa a Sláger FM-et és a Sláger TV-t is működtető Tematic Media Group. Radu Morar, a TMG tulajdonosa és vezérigazgatója elmondta: „Örömmel fogadtuk a Dikh Tv megkeresését, fontos támogatandó ügyet és piaci potenciált látunk az első tematikus roma csatornában. Közös munkánk eredményeként értékes és hiánypótló kulturális műsorokat tudunk kínálni a nézőknek, a hirdetőknek pedig egyedi és új kampánylehetőségeket. Hirdetésértékesítő partnerünk már évek óta az Atmedia, ezért meggyőződésünk, hogy az együttműködés a Dikh Tv esetében is kiváló lesz.”

„Az Atmedia stratégiájában mindig törekedett a legszélesebb tematikus portfólió-kínálat létrehozására, amely a hirdetők számára egyedi és sikeres kampánymegoldásokat nyújt. Ezért is vállaltuk örömmel a hazai kábeltelevíziós piacon tavaly elindult új tematikus adó hirdetői piacra történő bevezetését, reklámértékesítését” – mondta el Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.