Önálló, csak magyarországi sugárzású JimJam indult el 2020. január elsején. A magyar JimJam ezzel technikailag kiválik az európai feedből, amely eddig a magyar mellett a kontinens több országában egységesen volt látható, így Szlovákiától Portugáliáig számtalan területen.

Az önálló magyar JimJam első lépésként technikailag különül el az európai feedtől, és hamarosan számtalan új tartalommal bővül a napi műsorkínálata. A tulajdonos AMC Networks International – Central and Northern Europe a következő lépésként idén márciusban a reklámértékesítést is elindítja a magyar JimJam-en.

„Az a tapasztalatunk, hogy azok csatornák, amelyek önállóan, egy országot szolgálnak ki, mind az egyedi nézői, mind a hirdetői igények kiszolgálásában jóval hatékonyabbak. Abban bízunk, hogy január 1-től az önálló magyar JimJam elérése, népszerűsége és eredményessége tovább tud növekedni” – nyilatkozta a társaság ügyvezető alelnöke, Málnay B. Levente.

Az AMCNI CNE 2017-ban vette át a JimJam európai, közel-keleti és afrikai hálózatának az üzemeltetését az AMC Networks International másik, londoni központjától. Azóta az elsősorban a legkisebbekre, a 2-5 évesekre koncentráló gyermekcsatorna arculatváltáson esett át, amikor 2018. augusztus 1-jén vadonatúj logóval, identekkel és két vidám karakterrel, Jimmel és Jammel jelentkezett. Az AMCNI CNE további komoly befektetéseket hajtott végre a műsorok összeállítása terén is, amikor átalakította a napi műsorstruktúrát, és fix helyet alakított ki a „Tanulj játszva” programblokknak, amelyben rövid, vidám, vadonatúj sorozatok igyekeznek szórakozva tanítani a kicsiket.