Január 1-jén startolt az Exatlon Hungary vadonatúj évada, amely az erős indulást követően a 18-49-es korcsoportot vizsgálva nyeri saját idősávját.

Az esti fiatalos nézőközönség eléréséhez nagyban hozzájárult a január 1-vel indult Exatlon sport reality második évada, ami az első öt adást tekintve átlagosan a 18-59 éves nézők 13,3%-át, míg a 18-49 éves nézők 14,3%-át mondhatta magáénak. A 18-59 éves korcsoporton belül is dominálnak a 18-39 évesek, átlagosan ennek a korcsoportnak a 14,9%-a választotta a műsort hétköznap esténként (SHR%). A gyerekek, azaz következő generáció nagy részben a TV2-t választotta, hiszen a műsor korábbi évadához hasonlóan most is kimagasló eredmény a 4-17 éves nézői részesedés, az első 5 adás átlagosan ennek a korcsoportnak 25,3%-át nyerte meg magának. Ennek a korcsoportnak is köszönhető a fiatalos közönség, hiszen nagy erőssége még a műsornak az együtt tévézés családtaggal, háztartásbelivel, ami látszik a 2019-es saját gyártású műsorokhoz képest is kimagasló 30,4%-os részesedéséből, ahol a gyerekek (4-17 éves) és a felnőttek (18-59 éves) közösen kísérték végig a sport reality által nyújtott izgalmakat. (Live+As live adatok, Forrás: Nielsen Közönségmérés)