A lineáris adatok mellett a digitális fogyasztási szokásoknak köszönhetően tovább erősödtek az RTL Magyarország eredményei, és az RTL Most+ is egyre több szolgáltatónál elérhető.

Az RTL Most, a tavalyi évben összesen 101 millió video indítást generált, az X-Faktor mellett, a legnézettebb tartalmak között A mi kis falunk, Drága örökösök, A Konyafőnök VIP epizódjai szerepelnek. Ez az előző évhez képest ez 66%-al több videóindítást jelent.

Az ősz egyik slágere a Love Island párkereső show volt, mely az RTL Most platformokon mérföldkőnek mondható nézettségi eredményeket ért el (közel 2,8 millió video indítás), de az abszolút nyertes – digitálisan is – az X-Faktor közel 3,2 millió videó indítással.

Az októberben bevezetett RTL Most+ prémium szolgáltatás az év végére a kábelszolgáltatók előfizetőinek igen jelentős részénél már elérhető. Megállapodás született a Telenorral, a PR-Telecommal, a Vodafone-UPC-vel, a UPC Direct-tel, a Tarr Kft., a Kapos-NET és a Sághy-Sat szolgáltatókkal. A teljesen megújult rtl.hu oldal pedig tovább erősíti a csatornacsoport online és digitális jelenlétét.