A Média-Kábel-Műhold decemberi számában – sokéves hagyománya folytatásaként – ismét megjelent egy összeállítás, amelyben a piac meghatározó szereplői értékelik az idei évet, mondják el, hogy mit várnak 2020-tól. Íme, az újabb vélemények, ezúttal a médiaszolgáltatóktól és műszaki partnerektől.

Az RTL MOST hatalmas növekedést hozott 2019-ben is, ez megerősítette, hogy jó úton vagyunk, amikor a digitális fejlesztésekre tesszük a hangsúlyt, újabb lineáris csatornák indítása helyett. A nemzetközi trendek is a digitális térnyerést igazolják. (Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatója)

Miközben a lineáris csatornáinkat újabb beruházásokkal jövőre is tovább fejlesztjük, egyre több figyelmet fordítunk a régióban a nemlineáris, digitális megoldásokra, illetve a márkáink képernyőn kívüli megjelenésére is. (Harsányi Gábor, a Viacom közép-kelet-európai vezérigazgatója)

Soha nem volt még ilyen jó nézőnek lenni, soha nem volt még ekkora választék, mind a tartalmak, mind azok elérhetősége terén. A digitális jogok segítségével a néző választja meg, hogy mikor, hol és milyen formában szeretne hozzáférni kedvenc tartalmaihoz. (Horváth Tamás, a Viasat World kereskedelmi igazgatója)

Egyértelműen látszik, hogy a közéleti műsorok fénykorukat élik. A fiatalokat is egyre jobban érdekli a politika, olyan események játszódtak le, amelyek emelték egy olyan csatorna társadalmi súlyát, mint az ATV. (Németh S. Szilárd, az ATV vezérigazgatója)

Egy kicsi, de összetartó csapat szinte úgy működik, mint egy család. Érzékeny és sérülékeny, de az erősségünk is ez, így egymásnak is erőt adva tudunk tovább menni. (Georgieff Zsolt, a HFC Technics ügyvezetője)

Hisszük azt, hogy a technológiai fejlesztéseknek köszönhetően a HFC hálózatok megőrzik versenyképességüket, és a meglévő rendszerek továbbfejlesztése a leghatékonyabb megoldás a szolgáltatói pozíció megerősítésére. (Varga Lajos, a Comtech Kft. ügyvezetője)

Stratégiai célunk 2020-ra és az azt követő évekre, hogy ügyfeleink üzletmenete tovább fejlődjön. A műholdas kommunikáció a régió meghatározó szereplőinek továbbra is jelentős támasza lesz. (Eyal Altshuler, a Spacecom európai és közel-keleti értékesítésért felelős alelnöke)

További vélemények is olvashatók honlapunkon.

(A teljes összeállítás a Média-Kábel-Műhold 2019. decemberi számában jelent meg.)