Februártól újabb, elsősorban férfi olvasókat elérő hírportál reklámértékesítését indította el az Atmedia.

Az IGN egy amerikai központú, videójátékok híreire, kritikáira szakosodott tartalomszolgáltató, amely 2006-ban indította el nemzetközi terjeszkedését és a különböző nyelveken történő megjelenéseit. Az IGN meghatározó szereplő a szórakoztató filmek és videó játékok nemzetközi tematikus portáljai között és már 112 országban 25 különböző nyelven érhető el. A magyar változatot helyi szerkesztőséggel az IGN Hungary 2015 év elején indította el.

„Az elmúlt években portálunk olvasottsága, tartalma dinamikusan emelkedett és olyan értékesítő partnert kerestünk, aki hatékonyan tudja kezelni a megnövekedett inventory-t. Emiatt nagy örömmel állunk olyan komoly tapasztalatokkal rendelkező médiaértékesítővel való együttműködés elé, mint az Atmedia.” - nyilatkozta Tóth Zsófia az IGN lapigazgatója.

Erdélyi Eszter az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője elmondta: „Nagyon örülünk az IGN érkezésének. A tematikus portál tökéletesen illeszkedik az online stratégiánkba, mely szerint általa jelentősen bővítjük a fiatal, férfias, lehetőség szerint videós inventoryval is rendelkező tartalomszolgáltató partnereink körét. Az IGN minden szempontból illeszkedik az elképzelésünkbe, és bízunk abban, hogy közös médiapiaci tapasztalatainkra építve a piacon egyedülálló megoldásokat tudunk kínálni hirdetőinknek.”