A Magyar Telekom 2019 negyedik negyedévi bevétele éves összehasonlításban 4,1%-kal, 182,3 milliárd forintra nőtt, míg az összes bevétel 2019 egészét tekintve 2018-hoz képest 1,5%-kal, 666,7 milliárdra nőtt.

A vezetékes bevételek 2019 negyedik negyedévében éves összehasonlításban 1,8%-kal 55,0 milliárd forintra, 2019 éves szinten pedig 2,8%-kal 212,7 milliárd forintra nőttek. E növekedés hátterében a TV- és a szélessávú kiskereskedelmi szolgáltatási bevételek emelkedése áll.

A mobil bevételek éves összehasonlításban 3,3%-kal emelkedtek, 94,5 milliárd forintot tettek ki 2019 negyedik negyedévében, míg 354,4 milliárd forintot 2019 egész évben.

Az EBITDA éves összehasonlításban 23,4%-kal, 57,6 milliárd forintra nőtt 2019 negyedik negyedévében, a teljes 2019-es év tekintetében pedig 14,6%-kal 220,6 milliárd forintra. Az IFRS 16 bevezetésének hatása nélkül az EBITDA éves összehasonlításban 12,4%-kal volt magasabb 2019 negyedik negyedévében, a teljes évet tekintve pedig 4,4%-kal javult.

Az adózott eredmény éves összehasonlításban a 2018 negyedik negyedévi 7,7 milliárd forintról 13,0 milliárd forintra nőtt 2019 negyedik negyedévében, ami a működési költségek és az eredmény javulásának köszönhető. Az adózott eredmény viszont a 2019-es teljes év tekintetében, éves összehasonlításban 4,2%-kal 44,5 milliárd forintra csökkent.

Az idei évre nagyjából változatlan – 666,7 milliárd forint – bevételi célokat tűzött ki a társaság.