Az Indirekt.hu közéleti, szórakoztató portállal bővült az Atmedia portfóliója április elsejétől. Emellett a kereskedőháznál elindult a FitRadio appplikációján a reklámértékesítés is.

Az Indirekt.hu 2020 januárjában indult, a szerkesztőség célja az olvasók bulvár és közéleti témák iránti érdeklődésének kiszolgálása. A portál oldalletöltése folyamatosan emelkedik, az év első negyedévének végére átlépte a havi hárommilliót. Az Indirekt.hu Facebook oldalának jelenleg 46 000 regisztrált felhasználója van, valamint április 1-től hírei a Hirkereso.hu nyitóoldalán saját bokszban is megjelennek.

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője elmondta: „Bízunk benne, hogy az Indirekt.hu csatlakozásával sikerül tovább bővíteni portfóliónk célcsoportjait, és hosszú távú sikeres együttműködést kialakítani a kiadóval. Ígéretesnek tartjuk a piacon újdonságnak számító portál egyre bővülő videós tartalmait valamint a közösségi médiában már elért jelentős követői táborát.”

Idén márciusban a nemzetközi vírusveszély miatt jelentősen megváltozott a lakosság életmódja és ezzel a hírfogyasztási szokásai is. Előtérbe kerültek az online portálok, hírsite-ok, amelyek oldalletöltései közel 90 százalékkal emelkedtek a DKT és a Gemius legfrissebb adatai szerint.

A koronavírus miatt megváltozott élethelyzetre való tekintettel az edzőtermek zenei programszolgáltatója, a FitRadio applikációján is elindította a reklámértékesítést. Ezt a rádió kizárólagos értékesítője, az Atmedia április 3-ától online és közösségi média felületeken megjelenő reklámkampánnyal támogatja. Márciusban az edzőtermek és a szépségszalonok többsége átmenetileg bezárt, emiatt megnőtt a lakossági igény a FitRadio applikációjának zenei szolgáltatása iránt. Az alkalmazással tehát a FitRadio és az Atmedia az otthoni edzést támogatja.